środa, 2 października 2013

VALENTINO


















Od jakiegoś czasu przeglądając czasopisma modowe moją uwagę zwracały długie, na pozór zgrzebne suknie, wyciągnięte ze starych bajek o księżniczkach i damach.
Gdy sprawdzałam autorstwo tych cudeniek - ciągle natrafiałam na tego samego projektanta - VALENTINO.
Stwierdziłam więc, że muszę się tą fascynacją podzielić. Podobnie jak u D&G mamy tutaj księżniczki, ale zupełnie inne. Bardziej skromne, ale tylko tylko pozory, ponieważ szczegóły tych sukien zapierają dech w piersiach. Na jesień i zimę Valentino proponuje w większości jednobarwne, długie, pięknie uszyte suknie, zapięte pod szyję. Za to na przyszłą wiosnę i lato na tych sukniach rozkwitają haftami przepiękne kwiaty i inne wzory, kobieta Valentino z księżniczki zamienia się trochę 

w nonszalancką damę boho ubraną w egzotyczne wdzianka na długie niesamowite suknie, z torbą o długich frędzlach. Jest naprawdę pięknie....
No i dlaczego ja najczęściej chodzę w spodniach ostatnio...?




 


























A tu dla odmiany tegoroczna kolekcja, na jesień/zimę:















foto: internet, The Sartorialist

1 komentarz: