niedziela, 30 czerwca 2013

Koronkowa wycinanka
























Jakkolwiek to nie najnowszy trend, w mojej garderobie zawsze szczególne miejsce będą zajmować koronki i wycinanki.
Zawsze pociągały mnie zarówno eleganckie koronki, jak i dramatyczne gipiury 

i ludowe wycinanki. Teatralne, efektowne, rzucające się w oczy. Nieskromne.
Dlatego bardzo lubię te koturny marki DUNE, które mają niesamowity koturn - słomkowy z nałożoną czarną wycinanką z lakierowanej skóry. Całość wygląda bardzo efektownie. Z przodu są delikatne paseczki, które podtrzymują stopy. Nie chodzę w tych butach zbyt często, ponieważ przez te delikatne paseczki trzeba na nie dość uważać, ale i tak są wygodne jak na taką wysokość:) Muszę dodać, że długo polowałam na te buciki, bo nie mogłam znaleźć swojego rozmiaru, więc kiedy już je dorwałam, byłam bardzo zadowolona. 


















ALEXANDER McQUEEN - wymarzona...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz