niedziela, 7 kwietnia 2013

Patchwork

kozaki - QUAZI, płaszcz - VERO MODA, rękawiczki - SOLAR, torebka - RESERVED


























Noo, oczywiście, że to nie są buty do chodzenia po błocie pośniegowym, nie zamierzam więc w nich brodzić po kałużach, ale znów przytaczając prognozę pogody - już przecież ma być pięknie! Już za chwileczkę, już za momencik:)
Na razie na ulicach patchwork śniegu, błota i kałuż - wcale nie malowniczy. Za to buty - owszem! Świetne, nieregularne skrawki różnobarwnego zamszu
połączone w jedną całość świetnie służą moim nogom. Zawsze podobał mi się patchwork i wzorki, więc tych butów nie mogłam zostawić bezpańskich.
Może kolorystyka jest bardziej jesienna niż wiosenna, ale jakoś nie przywiązuję do tego uwagi. Zwykle wiosenne kolekcje w sklepach pozostawiają mój portfel 
w spokoju, co mnie bardzo cieszy (oczywiście mówię tu o ubraniach, bo z butami to jest zupełnie inna historia...). Omijam pastelowe kolory, a jeśli nawet taki wybiorę, muszę doprawić go czymś mocniejszym. Te kozaki  z delikatnego zamszu - jak dla mnie nadają się zarówno na jesień jak i wiosnę, byleby ulice były suche. 


























2 komentarze:

  1. Bardzo oryginalny wzor - beda Ci dlugo sluzyly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, te buty nie są nowością, a jednak ciągle aktualne:)

      Usuń