niedziela, 17 marca 2013

Wyjątkowo zimny marzec

Liczyłam na ciepłą wiosnę - długoterminowa prognoza pogody zmroziła mnie jednak swoją wróżbą zerowych i ujemnych temperatur do końca miesiąca. 
Wyjątkowo zimny marzec...
W każdym  razie nie zamierzam wracać do moich typowo zimowych butów 
(choć jeszcze ich nie schowałam - na wypadek gdyby miał nas śnieg zasypać).  
Żeby nie było nudno, wskoczyłam w inne botki - też TOPSHOP, ze starszej kolekcji.
Buty przypominają mi dawne buty ortopedyczne albo robotnicze, wydają się być równie zgrzebne i poważne, ale właśnie dzięki temu jest w nich coś przewrotnego. Buciki są z miękkiej i całkiem wygodnej skórki, mają koturn i niemal męskie wiązanie.
Są proste, a jednak zwracają uwagę - przetestowane!




2 komentarze:

  1. Kocham je od pierwszego spojrzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobry wybór:) można w nich biegać, od takich obcasów można zacząć:)

    OdpowiedzUsuń